fredag 25. januar 2008

Hva er bra musikk??

hei!

Dette blir mitt første innlegg:)

Ofte blir jeg spurt om hva slags musikk jeg hører på. Mange svarer da: "God musikk". Men jeg må bare spørre, hva er egentlig bra musikk? Hvordan kan noen si at en artist er dårlig? Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg egentlig har kommet opp i diskusjoner om akkurat dette. Sist gang jeg kom i en diskusjon om akkurat dette så var det to stykker som var veldig glad i metall, noen likte hip hop og noen likte rock. Vi satt leenge og diskuterte hva som var best, og kom vi noen vei? nei. Når diskusjonen starter vet vi jo egentlig at vi ikke kommer til å komme noen vei, men vi kan ikke noe for det. Vi bare må diskutere det. Det jeg ofte pleier å si er "jeg hører på det som gjør meg glad". Og det er det jeg mener musikk skal være, ren underholdning og noe til å få opp humøret. Så med denne innstillingen, så må jeg bare si GOD HELG og hør masse masse på musikk!

Jeg har selfølgelig noen favoritter selv og en av de er bandet the Kooks. Her er en av deres musikkvideoer med min favorittsang.

4 kommentarer:

Marie sa...

Très bien! :P

Ingunn sa...

Det er ikke noen fasit på hva som er bra musikk, og heldigvis for det. Bra blogg!

Ingunn sa...

The Kooks! Et kjempebra band. Inside in inside out er min mest spilte cd/liste for tiden. Skal du til Hove og høre på dem til sommeren?

Caroline A. sa...

Har likt dem lenge;) ja, tenker på å dra og se dem:D Det er jo mitt favorittband og det er jo ikke hver dag de er her i Norge:D